1.10.2012

Alku

Olen pitkään pohtinut oman blogin aloittamista. Olen miettinyt, onko minulla jotain uutta sanottavaa tai kiinnostaako ketään se, mitä kirjoitan, kun netti on muutenkin täynnä toinen toistaan upeampia sisustus- ja lifestyleblogeja. Voisiko omani erottua jotenkin joukosta, että sinnekin eksyisi lukijoita. Olen myös pohtinut, onko sillä edes väliä. Näin aluksi on ainakin mukava kirjoitella vain omaksi iloksi. Tietenkin olisi mukavaa, jos jossain vaiheessa saisi jokusen lukijankin, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia ja saada palautetta.

Blogissani aion keskittyä lähinnä 50-luvulla rakennetun rintamamiestalomme remonttiin ja sisustukseen sekä puutarhanhoitoon. Käsitöitäkin tulee harrastettua vaihtelevalla menestyksellä, joten luultavasti saatte lukea niistäkin joskus.

Jos tänne eksyit, niin tervetuloa Pilviraitille seuraamaan pikkutupamme elämää!

2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi blogilistan kautta, ja ihastuin, niinpä klikkasin itseni lukijaksikin.

    Vaikka sisustustyylisi eroaa kovasti omastani, ihastelen silti kuviasi, ja varsinkin tuunausjuttujasi! Minussakin kun elää pieni käsillätekijä, vaikken esimerkiksi neuloa osaakaan.

    Asun itse myös rintamamies(pari)talossa, siksikin blogisi on kiintoisa. Itse olen vasta aloittanut bloggailun, mutta tarkoituksena on jakaa myös sitä kautta tuleva makuuhuoneen pikkuremppakin. Eli remppablogit kiinnostaa sitäkin kautta.

    Mutta mukavaa, että löysin tieni tänne, jatka sinä mukavia päivityksiäsi, minä jatkan lukemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että löysit blogiini ja liityit lukijaksi. Mukavia remppahetkiä. :)

      Poista