11.12.2014

Sylillinen kultaa


Pieni tyttömme, suloinen suukkosuu, syntyi itsenäisyyspäivän aattona. 
Olemme niin kiitollisia ja onnellisia. <3

Kun poskelleen painan
mä hellästi suukon
hän untensa mailla vain on
Tuo pienistä pienin
on suurista suurin
ja ihme niin uskomaton


Sylillinen kultaa mulle
suotiin kun hänet mä
rinnallein sain
Sylillinen kultaa meille
tuotiin ja vihdoin hän
on ilonain


Toive niin suuri
on täyttynyt juuri
Tuo pikkuinen meidän on
Elämän uuden
sen vaikuttavuuden
nyt nään ja oon sanaton

Sylillinen kultaa meille
tuotiin ja todeksi
sain unelmain


 https://www.youtube.com/watch?v=Ibs13V4RzBM

25 kommenttia:

  1. Hurjasti onnea koko perheelle! :)

    VastaaPoista
  2. Hirmusti onnea suloisesta uudesta perheenjäsenestä! :)

    VastaaPoista
  3. Lämpimät onnittelut koko perheelle<3

    VastaaPoista
  4. Oi onnea! Sitä se on :) Lämpöiset onnittelut teille!

    VastaaPoista
  5. Hirmuisesti onnea teille, suloinen nyytti <3

    VastaaPoista
  6. Hurjan paljon onnea! Ja ihanaa vauva-arkea teille!

    VastaaPoista
  7. Voi ihanaa <3 Onnea paljon koko perheelle!

    VastaaPoista
  8. Suuresti onnea ja vauvantuoksuista joulun odotusta!! :)

    VastaaPoista
  9. Voi ihanuu, siellä se nyt tuhisee! ♥ Ihan hurjasti onnea teille!

    VastaaPoista
  10. paljon onnea vielä tätäkin kautta ♥ :)

    VastaaPoista
  11. Olen niin onnellinen teidän puolesta!

    Olin eilen kirppiksellä ja mulla on sellainen hassu tapa, että kun kyllästyn kirppiksellä, niin kaivan puhelimen esiin ja katson onko joku postannut jotain. Ja sinä olit postannut. Liikutuin niin suunnattomasti että jäin kyynelehtimään siihen kirppiksen käytävälle. Olen niiiiiin onnellinen teidän täysin tuntemattomien ihmisten onnesta, että jaksan hymyillä tämän voimin pitkään <3 Ihanaa, ihanaa, nauttikaa, hengittäkää vauvan tuoksua ja tuntekaa hänen pehmoinen poski omaa poskea vasten <3

    VastaaPoista
  12. Aivan mielettömästi onnea! Tuosta kuvasta tulee niin mieleen esikoisemme syntymä. Samantyylisiä kuvia otettiin kun hän nukkui kotona ensimmäisiä uniaan ja tuijotettiin ihmeissämme uutta perheenjäsentä. :)

    VastaaPoista