1.9.2016

Syyskuun ensimmäinen






Ajattelin ensin kirjoittaa sellainen kunnon valituspostauksen. Syksy, sateet, tuuli, sateet, vihma, flunssa, kura, sateet. Mutta kun tämä maailma on muutenkin jo negatiivisuutta pullollaan ja olen tykännyt keskittyä tässä blogissa enemmän niihin aurinkoisiin puoliin, päätinkin toisin. Ehkä tässä syksyssä on sentään jotain hyvää.

Olen yrittänyt pehmentää kesästä luopumista pienillä kivoilla jutuilla. Iltaisin olen polttanut tuoksukynttilää olohuoneen sohvapöydällä. Kaivoin jemmasta myös yhden sohvatyynyn lisää. Kunhan tästä ilmat vielä vähän viilenee, niin luulen, että lämmittävät tekstiilit ottavat enemmän valtaa.

Mukavaa viikonjatkoa!

13 kommenttia:

  1. Siis tykkään syksystä...ihan oikeesti rakastan sitä...pimeitä iltoja, sadetta ja tuulta.
    Tykkään kyllä muistakin vuodeajoista..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksy ei taas ole yhtään mun vuodenaika. On siinä oma alkuviehätyksensä, mutta pidemmän päälle sateet, pimeys ja kura ei innosta. :D

      Poista
  2. Kynttilöiden polttaminen on myöskin minun intoni. Minä tykkään syksystä jopa talvestakin.
    Sulla on ihanat verhot ja toi tyyny väriltään sopii hyvin.
    Toi lamppu on kaunis, juuri sopiva tunnelman tuoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynttilät tuovat kivaa tunnelmaa. Syksy ei ole yhtään mun vuodenaika. Talvesta tykkään, kunhan ei ole liian kovia pakkasia.

      Poista
  3. Minä en uskalla jättää kynttilää vahtimatta, kun kissan liikkeitä ei voi ennustaa. Ei ole kiva, jos viikset kärähtää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Koko ajan täytyy vahtia myös tuon taaperon takia.

      Poista
  4. Minä myös tykkään syksystä, mutta silti tuntuu että kesä loppuu aina liian lyhyeen. Täytyy vain nauttia kynttilöistä ja tunnelmallisista pimenevisyä illoista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on. On niissä kynttilöissä ja pimenevissä illoissa oma viehätyksensä.

      Poista
  5. Kauniit kuvat. Nautitaan vielä auringosta ja otetaan syksy vastaan väri-iloittelusta nauttien!

    VastaaPoista
  6. Syksy on ihanaa aikaa!
    Kiva poltella kynttilöitä illalla!
    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  7. Kynttilät, Pehmeät tyynyt, Ihanat torkkupeitot, Villasukat, Putoavat lehdet, Syksyn tuoksu.. Olen itse kyllä syksy ihminen, mutta jokainen olemme omanlaisiamme. Nyt taas aurinko porottaa täydeltä taivaalta, nautitaan siis hetki siitä :) http://valkoinenhaave.blogspot.fi/

    VastaaPoista