2.1.2017

Talven paluu

Täällä vuosi vauhtui rauhallisissa tunnelmissa ja on alkanut aika verkkaisesti. Aloitin päiväni tänäänkin uuden lempimukini kera ja äsken nautin siitä uudestaan teetä. Tämä ihana Tuias keramiikan muki löytyi joulupaketista. Olen ihastellut näitä jo tosi pitkään. Tässä näkyy kaunis, rouhea käsityönjälki.

P1014097 P1014094 P1014095  

Eilen sanoimme hyvästit joulukuuselle. Päivä päivältä nostelin sen koristeita korkeammalle latvaa kohden ja kun taas kerran kissa tuli kuusenkoristeen kanssa vastaan, niin päätin luovuttaa. :D Muut joulukoristeet sen sijaan on vielä paikallaan, mutta tarkoitus olisi luopua niistäkin pian. Keväthömpötyksiin ei sen sijaan ole vielä kiire. Nautitaan nyt ensin talvesta, joka palasi tänne takaisin eilen lumisateen myötä.

Mukavaa iltaa!

13 kommenttia:

  1. Onpa kyllä ihana kuppi. Kaunis muotoilu ja väri. Minä innostuin eilen siivoamaan kaikki jouluiset koristeet ja valosarjatkin jo pois. Ehkä toimin vähän pikaisesti, mut jotenkin olin jo ihan täynnä joulua 😁

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin on joulu siivottu pois. Joulukukat jäi vielä. :)

      Poista
  2. Minulla on tuiasin kynttilänjalka, joka sekin on ihana. Tsekkaappa blogini, siellä sinulle iloinen yllätys postaukseni lopussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana, kelpasi mullekin!:) Olipa mukava yllätys. :)

      Poista
  3. Voi, niin ihana kuppi! Ja niin olen niiden perään kuolannut viime vuodet. Pakko kuitenkin päästä jo jostain vanhasta astiasta eroon, ennen kuin uutta pystyn ottamaan. Mutta joku päivä se minäkin siemailen tuollaisesta kaffetta! Kyllähän niitä unelmia täytyy olla ;D Mukavia talvipäiviä sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, unelmia on hyvä olla! :) Mä oon ihastellut näitä kuppeja pitkään Tuiasin Instassa ja nyt kun olin ennen joulua äitini kanssa käsityömessuilla käymässä, niin vihjasin, että voisi ostaa kupin joululahjaksi. :D

      Poista
  4. Todella suloinen kupponen, varmasti maistuu mikä tahansa juoma taivaalliselle tuosta ihanuudesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan täydellisen kokoinen teelle! Tykkään myös kupin ohuehkosta reunasta ja ulkonäöstä tietenkin. :)

      Poista
  5. Kissat taitaa olla aika innokkaita leikkimään kuusen koristeilla. Mä vein melkein kaikki jouluiset pois, paitsi valot ja kynttilät.

    VastaaPoista
  6. Oi, miten kaunis kuppi. Sopisi meillekin, uusia kuppeja kun on hakusessa.
    Meillä on kuusi edelleen olohuoneessa, ei ole varistanut joten ei olla kiiruhdettu pois viennillä. Loppiaisena viimeistään kyllä saa lähteä sisältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä sopii varmasti moneen makuun ja sisustukseen. :)

      Poista
  7. Meillä on kuusi vielä, mutta tänään olisi tarkoitus ottaa se alas. Tai ainakin viikonlopun aikana :D

    VastaaPoista