Laiska viikonloppu







Viikonlopulle oli suunnitteilla messuja ja romutoria, mutta enpä saanutkaan aikaiseksi lähteä minnekään, vaikka olisi ollut vieläpä ilmaiset liput. Lauantaina innostuin pitkästä aikaa leipomaan pullaa ja korvapuusteja. Edellisestä kerrasta taisi olla aikaa, kun kardemumma oli mennyt vanhaksi 2008. ;) Hyvin pullat onnistui, vaikka karvakaveri kävikin hieman nuolemassa jauhoja kulhosta. Ei se niin tarkkaa ole. :)

Tänään sain sentään sen verran aikaiseksi, että käväsin työkaverin kutsuilla. Loppuillan voisikin viettää vaikka neuloen, vaikka se ei taidakaan tehdä hyvää koko viikon kestäneelle päänsärylle. Kävin tiistaina elämäni ekaa kertaa hieronnassa ja näköjään vaatii useamman kerran saada nämä jumitukset pois.

Se olis huomenna maanantai, taas. Eiköhän se viikko taas reippaasti mene. Jospa sitten ensi lauantaina pääsisi sinne romutorille asti.

Muistuttaisin taas arvonnasta (klik!). Käykääpä osallistumassa. Vielä viikko aikaa. :)

Huom! Vielä täällä ei olla joulutunnelmissa, vaan ikkunalaudalla on SYYStähti. :) Uusi tuttavuus minulle, jonka sisko esitteli viikolla shoppailureissulla.

6 kommenttia

  1. Minulla viime jouluinen joulutähti voi hyvin...vihreänä tosin...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aivan toivoton joulutähtien kanssa ja ne ei mun käsittelyssä kestä paria viikkoa kauempaa. Katsotaan miten tän syystähden käy. :)

      Poista
  2. Kaunis syystähti. Mullakin olis varmaan hierontareissu edessä. On hartiat niin jumissa eikä kotijumppailut tunnu auttavan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyisi päästä pikaiseen uudestaan jospa olo sitten helpottuisi. Aikamoinen päänsärky ollut koko viikon, kun hartiat on niin jumissa.

      Poista
  3. No mä katoin et ootko saanu joulutähden säilymään! Enpä oo minäkään moisesta ennen kuullu.. Kyllä <3 kotona <3 on hyvä olla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä viihdyin kaikista parhaiten kotona. Varsinkin kiireisen viikon jälkeen on parasta rauhoittua omissa nurkissa.

      Poista