Päivä 9




Muita ihanian talvisukkatempaus (klik!) on edennyt jo yhdeksänteen päivään. Olen ollut tästä neulomisprojektista tosi innoissani ja olen neulonut sukkia eteenpäin aina kun on vain ehtinyt. Tähän mennessä olen pysynyt tahdissa mukana.

Mielestäni tässä projektissa on ollut mahtavaa, kun ei tiedä mitä on tulossa. Joka päivä uusi kuvio ja väri on yllätys. Olen myös ottanut tämän projektin rennosti. Työn jälki ei ole kovinkaan hyvää ja joitakin pieniä virheitä on tullut matkan varrella. Omaksi yllätyksekseni en ole jaksanut purkaa, vaan antanut mennä vaan ja nauttinut neulomisesta. Samoin olen tehnyt värien kanssa. Ei se ole niin justiinsa, jos ei täysin mätsää. Sen verran sentään viitsin, että opettelin uuden tavan neuloa kantapään. Tiina oli jakanut hyvät ohjeet tiimalasikantapäähän (klik!) ja sitä oli pakko koittaa, kun huomasin että tässä tavassa ei tarvitse tehdä sitä rasittavaa silmukoiden poimimista.

Vielä olisi tämän päivän kuviosta neulomatta neljä riviä toiseen sukkaan. Taidankin siis mennä tekemään sen valmiiksi, niin pääsee taas jännäämään huomisen kuvioita. Enää ei olekaan paljoa jäljellä. :)

12 kommenttia

  1. Nuo sukat on niin herkulliset! Hauska tuo pikku hiljaa etenevä neulomisproggis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tämä on ollut jännä projekti. :)

      Poista
  2. Vitsit, miten ihanat sukat. Jännä nähdä, millaiset tulee kun ovat valmiit. Ihanat väritkin!

    //Kaisa J - Koti-ikävä

    VastaaPoista
  3. Vitsit, miten ihanat sukat. Jännä nähdä, millaiset tulee kun ovat valmiit. Ihanat väritkin!

    //Kaisa J - Koti-ikävä

    VastaaPoista
  4. Ihanat villasukat. En ole ennen tiimalasikantapäästä kuullutkaan. No, en mikään neuloja olekaan. Mutta, aina oppii jotain uutta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Uusi juttu tuo kantapää oli minullekin ja päätin opetella sellaisen. :)

      Poista
  5. Onpa ihanat värit. Mä olen vähän jäljessä, mutta kirin teidät
    kiinni. En jaksanut tiimalasia, kun en oikein vielä hallitse sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kun lähdit myös mukaan! Viimeistelyintoa. :)

      Poista
  6. Tosi hienot ja ihanan pirteät värit oot valinnut! Oot saanut myös hienon tasaista jälkeä. Mun sukat on aika muhkuraiset, varsinkin kun tein vähän eripaksuisilla langoilla. :)

    VastaaPoista